Mire figyelj, amikor nyereményjátékot készítesz?
Az internetes nyereményjátékok egyre népszerűbbek lettek szerte a világon, hiszen manapság már nemcsak különböző nagy cégek reklámozzák magukat nyereményjátékokkal, hanem rengeteg blogger, híres ember hirdet különböző fajta nyereményjátékokat a saját oldalán. Ebben a cikkben összegyűjtöttünk néhány érdekességet, amit fontos tudnunk a nyereményjátékokról.
Nagyon sokan a legegyszerűbb utat választják, amikor az internetes nyereményjátékokról van szó, hiszen a Facebookon meghirdetnek egy játékot, amelynek lényege, hogy az emberek likeolják az oldalt, majd ezután megosszák, és a megosztók között kisorsolnak egy nyertest, aki megkapja a meghirdetett terméket vagy szolgáltatást. A legtöbb esetben ez nem hoz nagy sikert a cégeknek, hiszen minden egyes ember likeolja az oldalt, még az is, akit valójában nem is érdekel az adott cég, azonban úgy gondolja, hátha szerencséje van és megnyeri az adott terméket. Ez a legtöbb esetben a drágább, a “luxusnak” minősülő termékeknél éleződik ki.
Néhány ötlet, ha sikeres nyereményjátékot szeretnél
A legfontosabb dolog, hogy kreatív legyen a nyereményjátékod, hiszen egy érdekes játék sokkal jobban felkelti az emberek figyelmét, mintha ugyanazt követnéd, mint a legtöbb cég.
1, Készíts kreatív kampányokat
Manapság egyre népszerűbb lett különböző olyan nyereményjátékokat készíteni, amiben valamilyen kreatív oldalukat kell megmutatni az embereknek.
Legyen az egy fotópályázat, ahol egy adott termékkel kell képet készíteni, vagy egy adott termékre szlogent írni. Egy ilyen játék sokkal jobban megragadja az emberek figyelmét, és sokkal szívesebben vesznek részt benne.
2, Szavazz a kedvenc termékedre
A másik figyelemfelkeltő játék a szavazás, hiszen az emberek ilyenkor úgy érzik, hogy fontos a véleményük. Egy kiváló példa, amikor ilyen szavazást készítesz:
Melyik színben tetszik legjobban az új karkötőnk? Ilyenkor legalább három-négy opciót érdemes mutatni, majd a szavazók között kisorolni a nyertes terméket.
3. Egyszerű, taggelős játékok
Ez az egyik legegyszerűbb mòdja a kreatív játékok készítésének, hiszen nemcsak, hogy egyszerű, hanem a taggelésnek köszönhetően sok emberhez
eljut a játék híre. Egy életszerű példa erre a típusú játékra: taggeld be azt az
ismerősödet, akinek az adott termék kiválóan állna. A betaggelt emberek között kisorsol a cég egy nyertest, és erről utána a nyertes is kitesz egy képet.
Rengeteg különböző nyereményjáték fajta van, azonban a legfontosabb dolog, hogy tudjuk, hogy mire és mikor szeretnénk felhasználni a nyereményjátékot,
hiszen csak ezután tudunk kitalálni egy olyan kampányt, ami kreatív.
Szerző: Trendhim Magyarország